Dubai Shopping Festival

 



Jeden Œwiat, Jedna Rodzina, Jeden Festiwal

15 lutego 1996 roku przemysl turystyczny na Środkowym Wschodzie był świadkiem narodzin nowej idei - najbardziej spektakularnego wydarzenia rozrywkowego w połączeniu z dotychaczas nieznanym na taką skalę festiwalem zakupów. Całkowicie nowy koncept z sukcesem pokazal co kooperacja pomiedzy prywatnym I państwowym sektorem gospodarki może uczynić aby stworzyć wstrząsajace umysłem osiągniecie.

Festiwal

Z początku Dubajski Festiwal Zakupów wyobrażany był jako impreza czysto handlowa, której pierwotnym celem było przywrócić popularność Dubaju jako ośrodka handlu i miejsca gdzie warto przyjeżdżać na zakupy. W późniejszych latach Dubajski Festival Zakupów przeobraził się w złożony produkt turystyczny idący w parze z wizerunkeim Dubaju jako ośrodka ustalającego globalne standardy na każdym polu.

DSF 2005

Razem z kierunkami wzrostu, które Dubai osiagnął poprzez jasność celów, innowacje, inicjatywe i zapal, Festiwal został ukształtowany pod zdecydowanym przywództwem Jego Wysokości Szejka Mohammeda bin Rashid'a Al Maktoum'a, Koronowanego Księcia Dubaju i Ministra Obrony Narodowej. Podczas gdy miesiące przygotowań upłynęły na tworzeniu Festiwalu Zakupów wyrósł on na glówną superimpreze zwiazaną z handlem detalicznym jak I wielki plac zabaw dla dzieci i doroslych. Reszta pozostała jedynie historią.

Stoisko narodowe





Tance folklorystyczne podczas festiwalu

Na dzień dzisiejszy największym beneficjentem imprezy jest sektor turystyczny. Hotele, agencje turystyczne, touroperatorzy - wszyscy oni pomagają sprzedawać ten produkt turystyczny na całym Świecie i jak łatwo można się przekonać pracują na najwyższych obrotach podczas trwania Dubai Shopping Festival.


Alejka w Global Village
Stare miasto w Dubaju

 

Kazdego roku Dubai Shopping Festival czyni prawdziwymi swoje obietnice zapewnienia najbardziej ekscytujących imprez I wydażeń dla calej rodziny - inspiracją i tematem przewodnim jest motto: Jeden Świat, Jedna Rodzina, Jeden Festiwal. Podczas gdy uniwersalne braterstwo, szczęście, podniecenie, zabawa i przygoda stały się symbolami Festiwalu Zakupów, sam Festiwal stał się hołdem zlożonym nierozłącznym ambicjom I sile ludzi Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Lokalne i międzynarodowe marki wykazały swoją wiarę w tę imprezę i marki takie jak Pepsi, Visa, Emirates Airlines zostały partnerami Festiwalowego wzrostu.


Doświadczenie zdobyte przez te wszystkie lata kiedy odbywał się Dubai Shopping Festival będzie niezmierzoną korzyścią podczas dziesiątej edycji festiwalu, która ma się rozpocząć 12 stycznia 2005 roku I zakończyć 12 lutego 2005 roku pod tym samym hasłem - Jeden Świat, Jedna Rodzina, Jeden Festiwal. Następny festiwal bedzie świadkiem nowych, kreatywnych pomyslów I innowacyjnych promocji które będą oferowane podczas imprez, tym samym zachęcając więcej turystów do odwiedzenia Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Dubai Fantasia

 

Dubai Polonia strona główna

Mapa Dubaju || Galeria z Emiratów || Noniland || Galeria Dzieci z Domu Dziecka w Bytowie || Linki
Burj Al Arab || Współpraca Handlowa || Praca w Dubaju || Wiza do Dubaju || Obyczaje || Mieszkanie w Dubaju
Ramadan || Felietony A'hiby S. || Zjednoczone Emiraty Arabskie - Pytania i Odpowiedzi || Dubai jakiego nie znacie
Sklep arabski